Friday, October 2, 2009

How i miss karay-a so much

Posted by ac08qbla

Amu ni nga times sa akon life nga kung sa diin wala na gid ko maisturya nga tarong nga ilonggo.. So, as much as possible, ilonggohon ko ang ini nga post..
Narealize ko lang subong nga adlaw, like bal-an ko nga may Filipino ako nga co-years, and even bag-o nga first year, pero narealize ko nga iban gid ya ang feeling sang nagailonggo sa nagatagalog.. And miss ko na gid na.. hehe..
Pero all the more, mas miss ko pa gid ang karay-a, my mother tongue.. Nag-isturya ko subong sa akon parents, and daw kanami gid sang feeling magkaray-a naman liwat..
Anyways, wala ko kabalo if ginmix ko na ang karay-a kag ilonggo di, pero bal-an nyo man siguro kung ano ginapangwakal ko ah.. hehe..

Waaaaah.. I miss home.. a little bit.. :P

1 comments:

Keekers said...

We miss you too, Friend. D: