Saturday, October 3, 2009

o.O

Posted by oblivious2dobvious

okay... a few days ago, nagchat kami ni quinn...ginhambalan niya ko nga mapost...

teh..mapost ko eh...

anyway...

ginatawag ko sang Zoo 10 Lab Prof namon nga "ANGGE"...

daw...kaweird, kay sa pagkaremember ko...4 lang ka tawo gatawag sa akon ANGGE...
(si rommel...alex...geb...kag chester)

teh...subong 5 nah... si rommel gid bi mong...

kalaw-ay sang ANGGE pro...

pero...mas lala ang ginawag sa akong sang una ni Feng Shui Alex...

ANENG...

------------------------------

guys... nagtext ko kag nagtawag sa iban sa inyo sang nagbaha sa luzon...

gamay lang nagrespond...

ang iban nga wla nagreply...OK LANG KAMO DA???

tani okay lang kamo...

------------------------------

anyway...post man kamo ha!!!

------------------------------

2 comments:

diano_bryan090192 said...

angie... sori... n.dulaan q dan fone... magulang q 2 ang ng.text sa imu... hehe... sori wla n q k.text lwat... pro amu mn gyapon n umber q... plan q dan... hehe...

subng lng q lwat ng.kafone... n.dula gle ang fone q sang b.day q gd... sang gab.i... hehe... how sad....

buhi p mn q.... duh, 2big lng nah... no effect na xa sa aqn... haha

alexandra alvarez said...

ANENG!!!!

hahahhahaha...kamusta ka naman? haha...

la ko pirmii load sa smart...mu na indi ko katext cmu...hehe...

feeling ang zoo lab instructor niyo..haha...FC feeling close...joke! haha..

la kami nabahaan kay ara kami sa bundok..haha..taas...ang iban lang nga parts sang lb ang nabahaan...grabe...