Sunday, April 26, 2009

UNTITLED

Posted by jover nuevaespaña

Sometimes, makibot lang ta na pagbugtaw ta, iba na gle ang life ta.
Daw kasan-o lang na every monday, aga ta mabugtaw (kamu lang) kay ma-attend pa flag ceremony, dyon pag-abot sa kwarto, m.chika2x with friends, pero subong na college na ta, nag iba na gd ya ang life ta, wala ang mga friends ta na k.bonding pirme, ang mga public enemies, kag ang mga best friends ta.

New set of persons naman ang masulod sa kabuhi ta, new bindle of friends, new dozen of annoying people and new setting siyempre, pero tani biskan damu na nag.bago tani ang ugali ta na manami kag gnpalangga sang tao, indi magbago, kag ang mga bad traits ta naman macorrect ta na for the good.

We are in a journey called life and there is no constants because the earth is rotating while it is revolving around the sun to complete a year(ano connect?) and there is no such thing as a reverse rotation kaya we need to make the best of every second of our life.

Sayang, wala ko nahimu ang best ko sa Pisay, pero ok lang, i can bear with the consequences. Wala man ko nag.excel sa academics ko, ok lang, kasi ang kapalit naman nun ay nakita ko yung self ko.

Aanhin mo ang talino mo, kung hindi mo kilala self mo, hindi mo alam kung saan ka patungo at kung ano talaga ang iyong gusto.
Agree?

Course ko gle subong BS FISHERIES, sa mga wala pa kabalo kag indi magpati sakon sadto, yes, amu na course ko. Bata pa lang ko, amu na na gusto ko eh hindi computer. Last 2 years lang ko naging techie geek and i really enjoy it; that's why I choose BS Fisheries as my PROFESSION/CAREER and computer technologies as my hobby.

So, Fisheries + Computer = ???.

Pero ga.overlap man ang fish kag computer, like ang friend ko sa seafdec, fisheries graduate pero sa IT department na.assign, actually fisheries grad sila tana sa IT dept, sila g.obra website, layout and publishing sang books, magazines, etc.
Basta happy gid ko sa course ko, damu daan job opportunities kag pili ka lang kund diin ka m.proceed, scientist, researcher, doctor, professor, lawyer, Seaman, accountant, businessman, economist, sociologist, consultant, engineer and a big time fisherman. Wala ko g.joke, promise amu gd ni ya mga opportunities sa fisheries, subong ko lang ni gni na.realize.

Pero this summer, kay wala na klase, pahuway ko anay sa FISH, hobby ko naman subong tutukan ko, ang computer! Nagsulod ko sa SEAFDEC as an intern biskan wala ni sa course outline namon, wala lang, trip lang, kag para may ibutang man ko sa resume.Funny pa gid kay wala ko nagsulod sa mga Fish labs, didto ko ya sa systems and network department. Obra ko didto doctor sang mga guba na PC. After internship, obra naman ko dyon kung gabi sa internet. Haay, ka kapoy gani sang summer life ko subong pero enjoy to the max naman.

Sige share ko experiences ko sa oDesk.
One day isang araw, gpangita ko job as a freelance lang sa internet, dyon napadpad ako sa oDesk.com, thank you Google search. Nagregister ko sang account kag abi ko daw usual lang na site.

Anak ng potchie, may kuhaon ka pa gle na exam before ka maka.completely registered user. Ka.duha ko gid gnkuha ang exam kay na fail ko sa una, budlay daan or basi mango lang gid ko kay open notes pa yun eh, hehe..

Since nakapasar na ako, pwede na ko dyon ka.apply sa thousands of job offerings, usually per hour or per project ang baydanay. Ang mga companies all over the world na ga.outsource sang works kay tamad na sila mag.hire gid tao, kaya amu ni ang option nila, ma.hire sila virtual employees sa oDesk. Sadya siya kay daw gaia marketplace, every minute may g.sulod na new job offering kag kung mag.apply ka, may bidding man, dyon mga kontra mo mga different people all over the world, usually mga indians, americans kag europeans.

Feeling ko gni, ako lang ang undergraduate, or let's say pinakabata sa oDesk. Kung mag.apply ka daan, ma.obra ka pa resume kag cover letter, dyon kung matipohan ka sang employer, hatagan ya ka invitation, kag kung ma.buenasan mo, ask ya ka for interview. Una ko na interview, we talked sa skype, tga-America pa siya daan teh ubos English ko. Dayon daw ma.ungu ko kay excel pa.obra ya skon teh ginhatagan ya pa gd ko practical test sa excel, biskan sala obra ko, hire niya man ko gyapon, mas ungu siya gle..hehe...

Subong ako na ang iya virtual assistant, ako subong ang evaluator sang mga websites like hp, walmart, amazon, apple, buy.com kag damu2 pa gd. Okay na man ang sweldo ko, $1.5/hr, mga P72/hr usually I work 30hours per week so mga P2160/week. Ang hourly rate mo, ga.vary man sa job na gnapaobra kag sa employer mo siyempre, kag may bidding pa na daan kung mag.apply ka, tsamba na na kung may makuha ka na job for $3/hour, tiba2x ka gd na dyon.

Damu naman ko may nalearn sa oDesk, first panu mag.apply obra kag ano style mo para ikaw makuha sa job, second ano himuon mo para magdugay ka sa job, third how to build connections and I learn how to deal with professionals like CEO's, Directors, Managers, IT personnels and etc.

Damu naman ko may na.try na mga tasks like data encoding, web design and publishing, internet research and telemarketing. Sa mga interested na maging freelance man sa internet, join kamu sa company namon sa oDesk ha, SOLLIXUA Solutions , ako dyon bahala cnyu, taas na da rangko ko, secret lang kung anu ah, basi di kamu magpati. So kung may company ka na, indi ka na mag.apply for jobs sa odesk, sila na mahatag cmu job.

Sa mga UPinian da gle, especially taga.UPV, join kamu sa www.upvisayas.net ha, ako na da global moderator.

Sige, hanggang sa susunod...paalam.

EXPLORE, EXPOSE, EXPERIENCE the LIFE AFTER COLLEGE! BE EMPLOYED NOW AND EARN DOLLARS/HOUR! oDESK: Making GEEKS, RICH and FAMOUS!

1 comments:

Keekers said...

Ayus, Jov. x3
Daw ka-tedious gid galing. Haha.