Sunday, March 22, 2009

Happy Birthday ENEMY!!!

Posted by ac08qbla

GEB!!

17 na!! Happy birthday!!!

Last night gali may international show kami.. SO ang ginprepare namon is tinikling, pero this time, may upod kami nga malaysian and cambodian.. ginalign namon ang tinikling like 2 sticks over another 2 sticks, like #.. Funny gani, kay technically di na siya tinikling, dayon kay dapat i connect namon sa malaysian chant ang tinikling, te gin-ubra sang friend ko, gin singitan niya sang "low" kay sauton daw namon.. Ti amu na, kay wala sila may maisip nga choreography, kag ako pa papahimuon nila, so gintudlo ko na lang ang saot ta sing 4th year!!!! hahhahahahahahah!! Kadamak gani, pero sige lang!!! haha.. Mayo gani dumduman ko pa.. Te amo na, dayon nagkanta kami sang malaysian chant nga english version!! I hope makuha ko ang video para mapakita ko man sinyu... hehe..
Te amu na, then after sing international show, nag International Flag ceremony kami!!!! Hehe.. Damo damo flags!! As in amo gid to ya ang tsakto nga United Nations.. Unlike sing elementary ko, nag Mr. China ko kag Mr. Japan!! hehehehe..

Te amo lang na anay ah.. It's springtime already!!!! Kadamo di mga daffodils everywhere..!

Happy bday liwat enemy!!

3 comments:

kfernandez said...

(c",)

Gebsh,,pi burtdey!!

mwahhhhhahahaha!!!
hugzshhhhahahha!!

alexandra alvarez said...

geb, baton mo text ko kagapon? anyway....belated...hehe...

God bless you...mwahugz!

^^,

geb said...

salamat sa greetings guys. -.-'
wheeeeeeeee *squeek*