Tuesday, August 19, 2008

Aristotle, Plato, Agustine, Aquinas..... sh*t I'm so lost!

Posted by Dyouwz

Imagine.... pila a kami ka months ga-meet.... mga nearly three.... pero.... wala pa kami ka long exam!

karon actually ang first long ko sa soc sci.... pray.... sh*t. wala pa ko ka study gid..... I mean, paki ko man bi sa definition of 'friend' or kung pano i befriend ang akon hometown?

paki ko man sa kay plato or kay socrates? patay na man to cla dba?

daw joke ah... nerbyosa lang ko subong... pila pa balasahn ko kag less than 2 hours and thirty minutes na lang... ngaa ga post pa ko man????

sh*t... tani hist na lang nakwa ko.... nag soc sci pa ko b.... help!!!!

TO GEB: pokemon... it's so.... pokemon.....

1 comments:

Anonymous said...

jozz..pareho ta gale sang subject..
hell gd man ang socsci..pareho ta lessons..ginakulbaan ko gane sa prof namon everytime gina tulok ya ang seatplan..always be ready to be exorcised..pro okay lang man..damo man siya words of wisdom nga ginapanghatag..amo lang na galeng..kurulbaan..hehe..

anyway, as of this night nacorrupt ang file ni geb sa emulator..may ara na siya tani 2 ka legendary pokemon..hehe..geb..luoy man..ginachallenge ya ko gane..lagson ya kuno ang akon status..hehe..daw gin abot man ko sang 2 weeks para sa 8 badges..kuhaon ya kuno ang tanan nga badges sa isa lang kagab-i..ambot..geb..