Thursday, June 12, 2008

my boring dil life.

Posted by geb

actually feeling ko ako lang yung alang social life saming lahat.

immagine, ONE WEEK NA LA PA KO GIHAPON BISKAN KILALA MN LANG NGA FRESHIE (of course except sa mga pisaywv people..). mu ni xa, magkadto ko from one building to another ako lng isa. mag ara sa classroom nga la pa ang prof daw ako lng la gaisturya (except sa eng11 nga tupad ko si weird sofia). ahai... boring. tanan cla ya kadamo na friends.. ako wala pa gid. boring me... bal.an gid nga introvert ^.^

okay every day, may magkadikit ako na sked (ex. 10-11.30 kag 11.30-1). ang TTh, k lng kay daw lapit lng gawa. ang WF, NASA MAGKABILANG DULO NG CAMPUS! funny nga... ayte. gusto ko tani makasave (sa pliti lng mn...) kaso lng duh.. malate ko. so masakay nlng q jip. mau gni gaagi ang jeep lapit sa mga bldg nga kadtuan q.. or else doomed na gid na ya. haha.. awww...

kung dati sa pisay brunch, dri nmn ya early break super late lunch... in fareness bago ko lng nrealize nga kasakit gli sa tyan =xP

ahay mejo ntak.an ko sa pe kag geog kag eng... gakafreak out ako sa mga prof.. daw buot lng mn cla, weird lng gid ya magreact akon brain.. ayte.

okay mu lng na. oi sturya mn kmu sang life nya da sa iban nga campus/school!!! one week na ang nakalipas!!!

P.S. MAY FUN/WT..? KO GLI NGA STORY.
one time may orientation. ara kmi nina marian, flip, georgia and other pisaynons sa may front kang theater, gahulat mgstart ang reg.. dayon ok lng mn... sturyahanay, stuff. DAYON, NAKITA KO NAGABOT ANG **** (si JAMES...!?) *WT...!?* nakabuki nga red shirt xa and shorts so mas freaky pa gid. dayon, gadalagan xa (slow mo pa na a!), and yun nga, NAKITA KO YUNG PAGMUMUKHA NYA =xP well, slo mo nga xa, ska mabilis yung reflexes ko pag nakikita ko si james so bigla kong tinawag si georgia. you know, peace loving people kami so yun, in a sec (as in one second lang gid ya!), nagdalagan nlng kami palayo and nangita nlng sang iban mn nga pisaynon. yun. my gaaaad KAFREAKY GID YA! no, hindi ko xa kinakatakutan, nakikilabot lng talaga yung aura nya... i hope di na to madugangan sang more encounters D:=

awww kamean ngd ya saqn. T_T

0 comments: