Thursday, June 12, 2008

Changes in my Life

Posted by Anonymous

first and foremost, i wud lyk to inform all of you nga emo na ko...
nagpa haircut ko...
may side bangs na ko, i always wear a black shirt, i use black lipstick, and i also colored my finger nails black.....




shet.....





law-ay2x na gid ya kabuhi ko sbng.........








pirme lng ko lonely.......








gulpi2x lng ko gahibi.............








the tears just involuntarily fall...............








even if there's no reason...............








i know nga may problem ko that's subconsciously bugging me....................









bal-an niyo kun anu na?????









confession na gid ni ya!!!!!!!








*sobs*











NGAA AMU NA NGA PICTURE GIN BUTANG NIYO SA BLOG?????
DONT YOU PEOPLE KNOW THAT IT HURTS????
It breaks my heart!!! *sniff sniff*

pwd ang sng 2nd yr ta lng nga pic ang ibutang da???
pwease...........
pwetty pwetty pwease...............






hehe.........
joke lng to intro ko....
yak......
never ko ya mag amu to.........
alangan machange image gid ko....
haha!!!!

miss na miss ko na gid kmo tanan!!!!!!!!!!
halong gid pirme!!!!
may globe na ko gli!!!!
kag by august machange na sun ko nga number...
inform ko lng kmo....

new cp #: 09278403596

gina gamit ko pa man ang sun asta sbng...
txt txt ha??
luv yah all!!!

6 comments:

geb said...

pati kamo na...
ang image na subng ni marian...

bigla ka nlng na niya tulukon nga daw may ginaisip xa/gastare xa blankly/ginastare ka nya mean-ly/daw ka evil for mga 2 seconds lng nmn...in short, a weird stare.very weird person gid ya.

*stares at all of you in that way*

Mixtry said...

And to think at one point, nag-pati gid man ko.
Shet.
Evil Marian..D:
Waay na ko pics, actually...
Sorry. D:
So... Si Anj nalang or si Quinn ma-change..:/
Sorry..D;

miroy said...

marian!!!

...

nag-pati man q at first... ay a...

yey!

may ktext na q nga globe... i know, daw ka sentimental(?) mag-tulok sa pic ngina...

ayte... wala gling c mars... haha...

...

...

la lang... ga-ubos lng q space...

Jessil Ray Aguilar said...

marian!!!!! wala ku ya nag pati!!!!!!!!! hahaha!!!!!!!! diin tabo ubrahon mu na man!!! YUCK!!!!!!!!!!! Blan ku kun ano na ang kulang nga thing.... Si KEIFER CASTIGADOR!!!!! WAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!! love you mars!!!!!!

JEsmean said...

imagine...
nag-think pag gid ko kung sino na ang
emo nga na...
i never imagined it to be you doll!!
galing sang nabasahan ko na nga ikaw,
la na gid ko nagpati!
haha...

oblivious2dobvious said...

i tried imagining you na naging emo marz...and..hindi ko siya ma-imagine...haha...

anywayz...

mangita na lang ko di pics na complete ta..or ma-edit na lang sang pic...ang daw collage...(kaso..wla ko talent sa pagedit...haha)

help..help...anyone...i'll send the pics to that someone na mabuot..(kag ma-edit sang pics..)

lol..

xoxo,
anj