Thursday, May 1, 2008

Boredom to the max.

Posted by Dyouwz

Pila na ka adlaw na down ang net di sa balay tungod sa smart nga whatever churvaness nga gina kay-o nila. BORING gid ya as in ang life.

TO ALEX: Sorry wala ko ka go sa b-day mo. May pagka grounded naman ko to eh. . .

TO unwanted pesks nga ga try contact sa akon: DON'T. Ga-contemplate pa ko kung diin ko ma-college.

BTW, saja ang Wii. You know, ang console nga ga giho-giho ka. Je and KF, kung nag kadto kamo sa house ko, naka hampang ta tani. . .

Oh yeah. OUT NA SI BROOKE YES FINALLY! NATAKTAK NAMAN GID XA. I support the Davids.


Damn, boring gid ya. . . uhm. . . NYT-NYT!!!

2 comments:

alexandra alvarez said...

heheheh...funi a...k lang...

nga-a naggrounded ka naman???

wen ko kahampang wii sa inyo???>hahahahha....

Mixtry said...

Bahaha. Out na si Brooke. xD

WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!