Wednesday, October 8, 2008

sleep over

Posted by Anonymous

hey hey. sa mga taga iloilo, pwde makitulog sa inyo mga balay. Wala lang, makadto ko dan intrams. Hehe. Hindi lang man ako ang maovernight, damo pa man na guro ang maupod. Hehe. Du pwede gani himuon nga tau recollection of some sort.

sa mga tawo ngi ni, pwede?
1. kat - spag ni nang buday [parequest] nang buday! you are such a winner! i lab u nang buday
2. angeline - sopas na paborito ang gusto ko.. sopas! sopas! sopas!
3. marian - ang carbonara namit bla kag namit kunu ang PANYAM IS nanday marian
4. teenie - new location dba? hehe..
5. kent - wala pa ko katulog to.. nami to guro mag overnight.nagtambok gd daan si kent..feeling ko nami to fud..
6. maan - wala pa man ko katulog to..feeling ko du gatan-aw lang ko isa ka sitcom sa tv coz english lang gd ang considered language sa house
7. quinn - ang sa buga! haha. maski wala ka to pwede ka overnight?gusto ko magsaka sa bukid nga to...
8. krystel
8. bryan - wala lang...

pwede?

5 comments:

geb said...

ay marian ya mga PNYAM-IS na ya ginaoofer to cla :D

kfernandez said...

haha..

Amazing Grades said...

kay kashrenuh bubi na lang or kay cheni... para damu food.. haha... maupod me.. maskin may balay ko sa iloilo haha..

Anonymous said...

nice comment kf. very precise. short but concise. haha.

kfernandez said...

yeah ryt plip..(c",)