Saturday, August 30, 2008

WOOOO!

Posted by geb

okay para may "suspense" sugid ko anay ang story... *squeek*

amu ni kay ipakay-o ko aqn cam sa cubao, te natak-an ko mag mrt so la lng, may nakita ako na jip nga cubao so nagsakay ko eventhough la q kblo kung din xa pakadto. cool. dayon, something, nanaog na tana nga pasahero. te, la q kblo kung din na ang sm or ang araneta or basta ang lapit sa mrt kay for sure may taxi didto. te naghulat ko. boring... kadugay, asta finally! may taxi na! so nagkadto ko sa may sony service center (aaaaaahhhhhhhhh!!! excited na gid ko ya makay-o cam q!!!) then hambal sang bayi, hulat lng daw ko 15-30 mins (aaaaaahhhhhhhh liwat!!! dali lng gli mgpakay-o cam? o.O amazing!). so well, wala ko ubrahon didto so nagbakal ko anay food (wooo! BURGER!, large fries, large drinks. muhaha sa mga gutom magutom kayo!). daun mu to, nag binge eating ko sa sony, ambot kung ginatulok ko nila masakit kay gaconcentrate gid ko ya sa food xP.. haha lol. daun........ aaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhh *super uber mega squeek!* at last! finally! my gyaaaaaddddd this is so great! kay-o na cam ko!!! makatake naq pics dri sa dil ^.^ so nice... ahhh...

so, nagbalik ko boarding house, daun, dersh... first thing to do - take a pic!



mu ni xa ang recent pic namon nga mga tgabliss...
wah di nyo manotice ang pagkagulo sing room namon! bweh!

ahhhh... 4 lng mi T_T
miss ya'll tau... *emo*

P.S. BLOOPER! basta may blooper a.
P.P.S. uyyy... mga tau dra sa miag... pic man bi :D kag ang iban pa gid..

6 comments:

alexandra alvarez said...

uhm, uhm, uhm,,,,,,,,


comment sa mga ichura niyo sa pic...

to phillip: mataba ka pa rin kahit anong mangyari...hahahah....tsaka ang itim mo na...

to geb: payat ka pa rin...at....umitim...

to georgia: porg! pumayat ka ata! (inedit ba 'tong pic?!?!hehehe)tsaka....wala kang ligtas!umitim ka rin!bwahahahah...

to marian: mariani! watever a...tumaba ka...hahaha...pumuti ka ata?seriously......

miss you guys.... mwaahugz....

baka pala sa saturday matuloy na punta ko diyan...hehe...

ac08qbla said...

ara ku da bala tani.. XP

classmate ko pa tani si fyubi sa math 17.. hehe..

hellower! hi enemy! hi fyubi!

si phillip lang wala codename, anyways, hi men!! (sounds like hymen, hehe)

kadto ko da bala tani, galing di ko katultol.. din kamu da?? haha.. nahadlok ko dayon madula.. wehehe..

geb said...

@alex: ok weird lng gd ya guro cam q.. tuod nagitum q? haha. ang ouch... yeah payat prn aq. panu ba magpataba what the...? btw sssshhhh... wg nyong sabihang mtaba si marian.. baka matuluyan xa (anorexia nervosa? XD). san-o nga sat? next sat? wooo....! cgi kd2 ka dil! :3

@quinn: xP ngix. err kay. ayte. kit-anay nlng ta mgbalik ka di XD

Anonymous said...

comment to myself: i look like a drug addict. wth.

------------
geb..iphotoshop ko ni anay para papution ni naton ang pic nga daw mga kano na ta. kag geb, kuhaon ko na lang ang chura ko, du drug addict gd ko ya. haha.

alex.love our skins.purely pinoy.mahal yata magpa-"tan" ngaun.
tsaka mahal magjeep. budget kami ngaun. tuesday lang kasi ang free ikot/toki/philcoa. punta ka sa sat? hmmm...for what?miss mo gd ko ya?

Dyouwz said...

Seriously Geb... nag-itom kamu tanan, except kay marian. init gid da haw? nyways, porgeet anu na tsura mu man? daw indi ka pa ready sang nag-shoot ang cam. ngorks.... firipipa, ga tulog ka pa? kadako na sang eyebags mo na feeling ko pwede na da madasok tanan nga books ta sang 4th year. jowk lang phil.
hopefully ma puti man kamo! hehehe!!! marian nag niwang ka, kung gina sunlog ka nila na tambok di sila pag patiha! miss you all na... hehe....

Mixtry said...

Salig ka lang Jo... Puti ka nga daan. Haha.