Thursday, July 10, 2008

Tan-awa nyo skul ko!! haha...

Posted by ac08qbla

Kita nyo na skul ko??
weird xa...
castle..
haha...
kadto kamo atlanticcollege.org
hehe..
enough with my skul.. hehe..

hmm..
wala ko gali ginpacancel ang up ko...
hehe..
nagpaenroll ko, nag attend pa ko orientation!!!
May schedule na ko and everything!!
wla lang ako nagbayad kag nagpasend sang high school transcript ko!!
Feeling nyo may records pa ko to??
Kung may ara, nami eh!!
May 5 na ko sa Math 17!! hahaha..
and tanan ko na subjects.. haha..
I don't care..
di naman ko mag UP.. hehe..

Anyway..
May upod ko gali pakadto sa Wales..
A girl from bicol..
Her name is Michelle Therese Asuncion..
Michelle, rings a bell!! haha..
ga rhyme ba!! hehe..
Gusto nyo friendster, mitch_asuncion@yahoo.com..
pati ah.. di nyo gani pagyamuhata ha... haha...

Hmm.. Ang mga gaeskwela subong, kay-uha nyo gid pagtuon nyo.. wehehe..
doesn't mean nga kay 3.0 ang passing ma aim kamo for 4!! haha...
dapat damo ta laude ha!!
andaman nyo lang..
hmm.. most of us guro ginagastohan na gid sang parents nga as in todo gasto na gid..
ok lang na siguro sang sa pisay kay di gid masyado ka gasto..
pero subong, well except sa mga may kaya gid, gasto gasto gasto na gid!!
hehe.. so dapat kay-uhon nyo gid studies nyo..
di nyo pagbutang efforts sang parents nyo into waste..
Mahal na bala bugas!!! hahaha...

Halong kamu tanan,
Love ya all!!
hehe...



-QUINN


p.s.Nag-abot na gali papers ko from wales!! I'm so happy!!
Makalakat na ko ni!! hehe...

3 comments:

Mixtry said...

Hala... Amazing ka na gid ya Friend Kuhn!!!
Ma-miss ke gid ya namon...DDD;
Ambot ah..Dx

geb said...

Enemy... Emo... bye ^.^
Kitaay lng ta after college ha!
umandam ka lng.. xP

Jessil Ray Aguilar said...

bigatot ah! hahaha! ma puti kna sa england! wahaha! gud luck gid quinn! ma mis kagd namn!(='@'=)