Monday, June 23, 2008

A Funny story

Posted by Jessil Ray Aguilar

Sang saturday gulpi lang ko nag bugtaw grabe dayon ang ulan! Ara ako sa UP nga dorm. Nag decide ku dyon nga mag puli maskin ga bagyo! Ambot gani kun ano nga gadgad akun kun ngaa gusto ku mag puli. Ti nag dalidali ku paligo kag nag sakay sa tricicle pakadto sa town sang miag-ao. Grabe ang hangin! Signal number 3! Daw ma palid amun nga tricicle! Tapos pag abot dayon sa town wala jip kay grabe nagid ang bagyo! Ti nag panic nagid ku kay wala na tricicle nga pabalik UP mayo lang kay may bus pa nga pakadto iloilo. Ti nag sakay na ko. Pag abot nakon dayon lapit sa daw elementary school sa miag may na tumba nga dako nga kahoy! gamay nalang gid tani ma igo na ang bus! ang tigulang ku nga upod nag shriek! dason nag singgit pagid ang isa ka babayi! Ako ya feeling ko taastaas nagid akun blood pressure! Ga kurog na ko! Tapos after 5 min nag pass kami sa naga baha nga area!Ang baha asta sa roof na sang mga balay! May ga lutaw dayon nga mga dead chickens kag cats! Ka funny! Tapos gulpi lang nag text si mother! wala sang jip pakadto maasin! SHIT! Ti ga panic nagid ku! Wala ku ka balo kun ma ano ku! Tapos gulpi lang may na tumba liwat nga dua ka trees sa tubang sang bus! Mayo lang kay may space nga pwede pa agyan sang bus. Ti nag think ku dayon sang himuon ku! Dason gulpi lang nag sulod sa akon head si TEENIE! Yes! Finally may ma kadtoan na ku! Tapos pag abot sang bus sa Molo gulpi lang na flat ang tire! SHIT! Ti nag panik naman ku! Dason gulpi ku lang na dumduman si KENT! Yes again! Ti nag kadto nako sa balay ni Kent! Asta galing sa tuhod ang baha dason ka higku pa sang tubig pro no choice man ku kay wala na ku sang ma kadtoan. pag sulod ku dayon sa gate day Kent ara to si tita Jane na shock sya pag kita ya sa akon! Dason amo na na! Didto ko nag overnight! Ako ang first tau nag naka overnight sa balay ni Kent. THE END!

*TO THE FLORENTINO FAMILY THANK YOU GID! I LOVE YOU ALL! GOD BLESS YOU!*

2 comments:

JEsmean said...

dearly beloved divorced husband!!!
daw kaluluoy ka gid...
pero gakadlaw ko...
hahaha...

question:
pano nakadaan yung bus sa may baha na hanggang bubong?????

haha...

Jessil Ray Aguilar said...

ga slope daan pataas ang road.. ang mga balay ara sa dalum... pro gina sudlan man gyapon tubig ang bus.. gina sabak ku nalang gani maleta ku...(='@'=)