Monday, April 21, 2008

kamalasan/kabwisitan sa april 21.

Posted by geb

#1: okay mu ni xa.. this day, nabwisitan na nga daan ko sang aga kay wala na Avatar sa Nick!
#2: sang hapon, ginpakuha ko postal i.d. sang nanay ko. hambal ya, "a matter of minutes " lang daw magkuha. dayon, maggine? nalab-utan
ko ya more than 3 hours!!!
#3: tapos kuha postal i.d., nagbalik pa ko sa balay kay ginpabulig a.k.a. ginforce ako sang nanay ko nga buligan xa dal-on ang fruits nga iya ginpamakal pakad
to sa amon balay, which is like 1km from society!?
#4: sa balay, ginpadugay pa gid sang nanay ko. ginpaihi ko anay nya, ginpainom tubig, ginpainom vitamins, ETC! mga 5 na ato!
#5: tungod late na ko natapos postal i.d., gamay nalang oras ko para MAG-NET! bwis*t gid ya ah.. it's something like... HELL.?
#6: actually, oklang to sakon ang previous stupid things. mu gid ni ya ang pinakabwisit! #@*! gid ya! sang ara na ko sa cafe, bwisit nga babayi kadamo na sang tabs nga ginopen ko, kaLOGIN naq sa tanan ko nga accounts, ginclose ya ya! MANGU g
id ya! stupid as in! sh*t! DUH. NALOG-OUT TANAN KAG NAGLOG-IN ko liwat! waste of time, money, and most of all, EFFORT!
#7: more reasons to hate this day! bigla nagOFF ang pc! dapat, ang tupad ko ang ilogOUT kag maSHUT DOWN ang pc, galing ang akon ya ang nagshut the f*cking down! stupid gid ya! bwisit, hell. ass gid ni ya ang cafe nga ni!
#8: dugay dugay/a few minutes lat
er, nagbisyo ang headphones! ang left side lang ang nagtunog! nu na man!?
#9: nabilin ko sa bacolod GALI ang charger sang cam ko, can't take any darn pics. duh la na xa bat. stupid gid ya.

hay puro nalang kamalasan.
at least, people, boredom lang gapainit sang ulo nyo.
good luck nalang guys..
papreenlist na mga iskolar ng bayan!


okay mapost lang ko drawing ko =xP
sorry sa mga madisturb! hambala nyo lang, kakson ko.

0 comments: