Thursday, March 27, 2008

SamBeTau 08

Posted by oblivious2dobvious

hehehe..to all tau...

i know na nakahatag na ko letters sa tanan..pro this one is for the general(no..wlang army..para pa ito sa lahat...---->nagjoke pa ko)...

sa 3 years nga nag-upod ta, nakita ko gid ang closeness ta.. "all of one, one for all"... if may kaaway isa ta kaclassmate, kaaway naman sang tanan...

hindi ko ma-imagine kung hindi kita ang nagclassmate... i mean, what if may isa sa aton nga nagkadto sa rosal or champaca? miskan may times na irritating or annoying na ang mga classmates ta, im happy na naging sampa kita tanan. miskan ginaaway-away lang adlaw-adlaw sang mga classmates, masubo man na kung wla ka, kay hindi na karon fun ang sambetau nga wla may ginaaway-away (mean ako!!pro yung joke lang bla na away-away...)

dayon, sa 3 years na updanay ta, na prove ta gid man na mas nami performance ta kung nagcramming ta...kag kung wla ta gagasto... i know na ang section na ni ang pinakaresourceful... we cant deny na mas nami pa ang first performance ta sang parade of the gods (nami sang stage design...kagspeeches...) kaysa sa second miskan mas nami sa 2nd ang aton costumes... yung culmi pa gid... first time ta nga naggasto for culmi... dayon wla ta nagdaog... (is this some kind of a curse?) anyway, the important thing is we had fun..

teh, subong, graduate na ta...kag macollege na ta. wish ko for you: tani tarungon niyo college life niyo.. tani wla na balik-balik..para graduate dayon. tani dayon tandaan niyo ang agreement sang whole SamBeTau 08 na ara pa nakasulat sa tarpaulin: NO SEX SA COLLEGE..KAG NO PMS...

tuod gid na ya...please lang...hindi ko gusto na may magwa nga SV kag scandals dayon tau pipol and "main characters"... dayon, (for the girls)hindi ko man gusto nga may magbusong.even though maggamit pa kamo PROTECTION, hindi na siya 100% protection...sa boys naman, please hindi man kamo kay basi wla pa kamo kagraduate college...tatay na kamo...

tau, enjoy ta lang college life ta... i mean, there are other ways kung pano maenjoy ang life without those socially unexceptable actions di ba?

anyway, mamiss ko gid gle kamo tanan, maliban sa mga mapa-miag-ao since makit-anay man ta to. dayon, text-text na lang ta and chat from time to time...

mu lang ni...

SamBeTau 08, SAGAD TATUN!

xoxo,
Anj

0 comments: