Sunday, December 14, 2008
Posted by JEsmean

Kanina ko lang fully na-appreciate and pagbblog ng tau.. haha.. Which reminds me, isa pala ako sa mga invisible sa tau blog.. haha..


So yun na nga.. Bumisita kasi dito sa manila kanina si Alex.. At syempre ano pa ba yung iba naming pagkkwentuhan bukod sa walang kamatayang bagong chismis about sa tau.. haha.. So ayun, we talked about this and that, and buhay ni ganito ganyan.. Na halos lahat naman nabasa lang namin sa blog since pareho kaming mga loner sa aming respective schools.. Except kay Ate at kay Doll.. na nag.beach-flirting kanina.. try nyo rin.. para naman maging masaya ang buhay nyo.. haha.. sa friendster na siya gali..

Kag sa mga people da gali nga ma-attend lantern parade! sa up dil na gali.. gusto ko magkadto kay daw kaboring na lang gid di sa ateneo.. la gid Christmas lights! So amu na.. galing di gid ko sure sa wednesday.. kay may long test kami sa programming sa next day.. haha.. kag may paper gali kami.. kinanglan namon maghimo sang legend kung din naghalin ang luha.. haha.. kung may ideas kamo da, hatag da bi!

So anyway, try ko gid mag.kadto!! haha.. daw kanami daan kay kanami sang ngalan.. haha..


0 comments: